مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 11:302024-06-08سياسي

 تاثیر رفتار والدین بر آینده کودکان


مشاور و پژوهشگر حوزه آموزش و پیشگیری مسائل کودک و نوجوان با بیان اینکه فرزندپروری مقطعی نیست، گفت: والدین باید آگاه باشند که هر رفتار در هر لحظه می تواند پیامدی برای آینده فرزند آنها به همراه داشته باشد.

- مشاور و پژوهشگر حوزه آموزش و پیشگیری مسائل کودک و نوجوان با بیان اینکه فرزندپروری مقطعی نیست، گفت: والدین باید آگاه باشند که هر رفتار در هر لحظه می تواند پیامدی برای آینده فرزند آنها به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور و پژوهشگر حوزه آموزش و پیشگیری مسائل کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مزایای فرزندآوری برای زوجین اظهار کرد: زوجین با فرزندآوری احساس قدرتمندی، مفید بودن و ارزشمندی بیشتری را تجربه خواهند کرد و رشد شخصیت زوجین نیز از دیگر مزایای فرزندآوری به شمار می رود.

وی افزود: به طور کلی، وجود فرزندان و تربیت آنها، بر شخصیت والدین به ویژه والدینی که با مطالعه و آموزش به دنبال انتخاب روش های بهتر فرزندپروری باشند، تأثیرگذار است، در واقع والدین با درک بهتر موقعیت ها و کسب اطلاعات بیشتر، علاوه بر تربیت صحیح فرزند خود، شخصیت و افکار خود را نیز بهبود می بخشند.

مشاور و پژوهشگر حوزه آموزش و پیشگیری مسائل کودک و نوجوان با اشاره به اینکه فرزندپروری از مواردی است که باید به طور حتم مد نظر والدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تاثیر رفتار والدین بر آینده کودکان

 تاثیر رفتار والدین بر آینده کودکان